Laptop sleeve i imitert skinn


Hva med å bruke en halvtime på å sy deg en stilig laptop sleeve? Denne er laget ut ifra størrelsen på min egen laptop, som er 15,6″. Forstykket er 30×40 cm, og bakstykket er 30×60 cm. Stoffet har jeg kjøpt hos STOFF & STIL


Du trenger også en bred strikk. Denne har jeg kjøpt hos Panduro.

Videre er det bare å måle ut og klippe til, før du syr de to stykkene sammen. 

På baksiden av dette stoffet er det grå filt. Jeg brukte en lighter og smeltet rundt på alle kantene etter at jeg hadde sydd, slik at det ikke løsner små tråder. 

 

Følg meg på bloglovin

#diy #laptop #sleeve #laptopsleeve #sy 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg